جستجوگر پیشرفته






تبلیغات مورد تایید سایت

...

Nobitex

  

✅  چرا نوبیتکس ؟

  

- نوبیتکس یک بستر امن و کاملاً بومی است که در آن می‌توانید بدون نگرانی از تحریم ها به خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها بپردازید.

- مهمترین ویژگی نوبیتکس ، قابلیت سفارش گذاری با قیمت مدنظر در یک بازار رقابتی می باشد. به همین دلیل بهترین قیمت خرید و فروش رمزارزها را در نوبیتکس خواهید یافت.

- همچنین بازار نوبیتکس به صورت 24 ساعته فعال بوده و امکان معامله در آن همیشه وجود دارد.

- نوبیتکس با تأییدیه معاونت فناوری ریاست جمهوری ، اولین بستر دانش بنیان مبادله رمزارزها در ایران است. 

- با ثبت نام از طریق لینک زیر ، 10 درصد کارمزد معاملات شما ، به صورت جایزه ، فوراَ به حساب کاربری شما عودت داده می شود:

  

  

🆔  https://nobitex.ir

  

  

...

موضوع : عکس pic , متفرقه ,




عکس / مرحوم مرتضی پاشایی در لباس سربازی



عکس / مرحوم مرتضی پاشایی در لباس سربازی
,





امتیاز :

برچسب ها : عکس / مرحوم مرتضی پاشایی در لباس سربازی , عکس مرتضی پاشایی ,
عکس / مرحوم مرتضی پاشایی در لباس سربازی نوشته شده در یکشنبه 07 دی 1393 ساعت 23:30
توسط : ROZ BLOG

ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co..ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط admin در تاریخ 1393/10/07 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگتون عالیه لطفا به وبلاگ من هم تشریف بیارید و ممنون میشم که در وبلاگ من نظر بگزارید همچنین اگه با تبادل لینک هم موافق بودید به من خبر بدید راستی من نیاز به نویسنده برای وبلاگم هم دارم واگه شما نویسنده وبلاگم شوید برای سایت یا وبلاگ شما تبلیغات رایگان میکنم تا تعداد بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگ شما افزایش یابد مرسی
اسم وبلاگ من گروه استادان هستش و ادرس وبلاگه من هم اینه
ostadan121.rozbllog.com


کد امنیتی رفرش





Code Center
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozblog می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .