جستجوگر پیشرفته






تبلیغات مورد تایید سایت

...

Nobitex

  

✅  چرا نوبیتکس ؟

  

- نوبیتکس یک بستر امن و کاملاً بومی است که در آن می‌توانید بدون نگرانی از تحریم ها به خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها بپردازید.

- مهمترین ویژگی نوبیتکس ، قابلیت سفارش گذاری با قیمت مدنظر در یک بازار رقابتی می باشد. به همین دلیل بهترین قیمت خرید و فروش رمزارزها را در نوبیتکس خواهید یافت.

- همچنین بازار نوبیتکس به صورت 24 ساعته فعال بوده و امکان معامله در آن همیشه وجود دارد.

- نوبیتکس با تأییدیه معاونت فناوری ریاست جمهوری ، اولین بستر دانش بنیان مبادله رمزارزها در ایران است. 

- با ثبت نام از طریق لینک زیر ، 10 درصد کارمزد معاملات شما ، به صورت جایزه ، فوراَ به حساب کاربری شما عودت داده می شود:

  

  

🆔  https://nobitex.ir

  

  

...

موضوع : مطلب , عمومی ، خبری و ... ,

 
 

توضیحات : زرعی در سطور‌ِ آغازین مقدمه‌ی افسانه‌های عامیانه نوشته است : «هدف من از ارایه‌ی این کتاب و کتاب‌هایی که در همین زمینه در آینده چاپ خواهد شد‌ ، جمع آوری و نگهداری پاره‌ای از باورها و اعتقادات‌ِ عامه‌ی مردم است که ریشه در فرهنگ‌ِ این سرزمین دارد»

و در پانویس همین‌ِ پاراگراف‌ِ کوتاه قید کرده است : «بحث درباره‌ی علت‌ِ پیدایش این افسانه‌ها در این مختصر نمی‌گنجد. در مجلدات بعدی‌ ، هرگاه مجالی باشد‌ ، به تفصیل دلایل پیدایش و چگونگی شکل‌گیری انواع آنها را توضیح خواهیم داد»

او در ادامه افزوده است : « در گذشته اگر چه بیشتر‌ِ افسانه‌ها با خرافات توأم بود اما در هریک از آن‌ها نشانه‌هایی از جوانمردی‌ ، پهلوانی‌ ، گذشت‌ ، وفا به عهد و پایمردی قهرمان‌هایشان به چشم می‌خورد که از اصالت‌ ، بزرگواری و پاکی مردم‌ِ این سرزمین حکایت‌ها دارد. این افسانه‌ها جزئی از فرهنگ‌ِ عامه محسوب می‌شوند. اگر چه هنوز هم نسل‌های من قصه‌های بسیاری از این نوع را به یاد دارند اما بیم‌ِ آن است که به مرور زمان این گنجینه‌های ذهنی به دست‌ِ فراموشی سپرده شود»

انتشار‌ِ افسانه‌های عامیانه با استقبال‌ِ چشمگیری روبرو شد و این اقبال‌ِ گسترده از طرف‌ِ مردم‌ِ کوچه و بازار به جای این‌ که عاملی شود برای تشویق و ترغیب‌ِ پدید آورنده‌اش به‌چاپ‌ِ مجلدات‌ِ بعدی‌ِ آن‌ ، بعکس‌ ، او را از ادامه‌ی کار منصرف کرد ؛ اسماعیل زرعی درباره‌ی علت‌ِ انصراف‌اش گفته است : «شور‌بختانه‌ ، هدف‌ِ من‌ ، نتیجه‌ی عکس داد. قصد من از چاپ‌ِ این کتاب‌ ، حفظ‌ِ موزه‌ای‌ِ بخشی از باورهای مردمان‌ِ این دیار بود نه تأیید و ترویج خرافات. من گمان می‌کردم افسانه‌های عامیانه در کتابخانه‌های عمومی و خصوصی فقط بعنوان مرجعی برای جامعه‌شناسان و یا پژوهشگران‌ِ فولکلور و محققانی از این دست بایگانی خواهد شد ، نه ‌که هر نسخه‌ی آن مشتاقانه دست به دست بچرخد و با ولع خوانده شود‌ ؛ آن هم درست در بحبوبه‌ای که بسیاری از آثار‌ِ ارزشمند‌ِ ادبی‌ بی‌مخاطب مانده و یا با طرفدارانی اندک مواجه‌اند»

 
نویسنده : اسماعیل زرعی
تعداد صفحه : 102
فرمت کتاب : PDF
 
 
 
 

حجم : 938 کیلوبایت


دانلود : اینجا کلیک کنید


رمز : ندارد

 
 

 
 


امتیاز :

برچسب ها : دانلود کتاب افسانه های عامیانه درباره جن ، پری ، آل و مردآزما , دانلود , دانلود رایگان , دانلود کتاب , دانلود کتاب داستان , دانلود کتاب pdf , دانلود کتاب پی دی اف , باورها و اعتقادات عامه مردم , افسانه , خرافات , فرهنگ عامه , تأیید و ترویج خرافات , فولکلور , افسانه های عامیانه , جن , پری , آل , مردآزما , اسماعیل زرعی ,
دانلود کتاب افسانه های عامیانه درباره جن ، پری ، آل و مردآزما نوشته شده در جمعه 10 مهر 1394 ساعت 23:21
توسط : ROZ BLOG

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





Code Center
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozblog می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .