جستجوگر پیشرفته






تبلیغات مورد تایید سایت

...

Nobitex

  

✅  چرا نوبیتکس ؟

  

- نوبیتکس یک بستر امن و کاملاً بومی است که در آن می‌توانید بدون نگرانی از تحریم ها به خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها بپردازید.

- مهمترین ویژگی نوبیتکس ، قابلیت سفارش گذاری با قیمت مدنظر در یک بازار رقابتی می باشد. به همین دلیل بهترین قیمت خرید و فروش رمزارزها را در نوبیتکس خواهید یافت.

- همچنین بازار نوبیتکس به صورت 24 ساعته فعال بوده و امکان معامله در آن همیشه وجود دارد.

- نوبیتکس با تأییدیه معاونت فناوری ریاست جمهوری ، اولین بستر دانش بنیان مبادله رمزارزها در ایران است. 

- با ثبت نام از طریق لینک زیر ، 10 درصد کارمزد معاملات شما ، به صورت جایزه ، فوراَ به حساب کاربری شما عودت داده می شود:

  

  

🆔  https://nobitex.ir

  

  

...

موضوع : مطلب , عمومی ، خبری و ... ,

 
 

توضیحات : تاریخ الکوفه ، تالیف مورخ بزرگ عراقی حسین بن احمد حسنی ، مشهور به سید حسین براقی نجفی ، متوفی ۱۳۳۲ است که در آن تاریخ کوفه را احیا نموده و آن را از جنبه‌های مختلف فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی ، تاریخی و سیاسی بررسی کرده است. وی نگارش کتاب را در سال ۱۳۵۷ ق به انتها رسانده است.

علامه مظفر در مقدمه اش بر کتاب چنین می‌نگارد : هر یک از ما ، مطالبی درباره اهمیت تاریخی کوفه ... می‌دانیم و یا با مطالعه این کتاب ، که در برابر ماست ، به اهمیت آن از جهات دیگری پی می‌بریم ، لکن تاکنون کتاب دیگری سراغ نداریم که زوایای مختلف تاریخ کوفه در آن ذکر شده باشد تا مشوق پژوهشگران و مورخان باشد.

به گفته ایشان از آنجا که در کتاب اصلی نویسنده تاریخ کوفه به طور کامل بررسی نشده بود ، تصحیح آن توسط سید محمد صادق آل بحرالعلوم انجام شد و مطالب مهمی به آن افزوده شد ، به گونه‌ای که آن را می‌توان اثر مشترک این دو نویسنده دانست ؛ اما سید به دلیل اعتقاد به فضیلت مؤلف و نیز پدید آوردن موضوعی جدید ، این کتاب را به مؤلف اصلی آن نسبت داد.

نویسنده در ابتدای کتاب در این باره چنین می‌نگارد : هنگامی که از تالیف کتاب البقعه البهیه فیما ورد الکوفه الزکیه فراغت یافتم و در این کتاب ، مطالبی درباره فضیلت مسجد کوفه و بنای آن ، وارد شدن قبیله‌ها به آنجا و ویرانی آن نقل شده آوردم ، علاقه مند بودم برای کسی که می‌خواهد تاریخ کوفه را به دقت بررسی کند ، رساله مختصر و سودمندی بنویسم و این نکته را که کوفه و به ویژه مسجد آن ، قدیمی و باستانی است بیان کنم.

محصول اشتیاق وی در نوشتن این رساله ، کتابی ارزشمند و مورد توجه دانشمندان و پژوهشگران بود.

 
نویسنده : سید حسین براقی نجفی
ترجمه : سعید راد رحیمی
تعداد صفحه : 563
فرمت کتاب : PDF
 
 
 
 

حجم : 2.56 مگابایت


دانلود : اینجا کلیک کنید


رمز : ندارد

 
 

 
 


امتیاز :

برچسب ها : دانلود کتاب تاریخ کوفه تاریخ , دانلود , دانلود کتاب , دانلود رایگان , دانلود کتاب تاریخی , دانلود کتاب دینی و مذهبی , دانلود کتاب پی دی اف , دانلود کتاب pdf , تاریخ الکوفه , مورخ بزرگ عراقی , حسین بن احمد حسنی , علامه مظفر , پژوهشگران , مورخان , سید محمد صادق آل بحرالعلوم , فضیلت مسجد کوفه , قدمت مسجد کوفه , مسجد کوفه , سید حسین براقی نجفی , سعید راد رحیمی ,
دانلود کتاب تاریخ کوفه نوشته شده در یکشنبه 03 آبان 1394 ساعت 18:05
توسط : ROZ BLOG

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش





Code Center
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به rozblog می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .